Variera gotta med pussar..

Finns det något bättre än söndagskvällar ?
Mysa ner i soffan med mjukisdressen tillsammans med den finaste halvan i ens liv.
Ligga i varandras famnar och variera massa gotta med massa pussar medans man kikar på en Beck film.
UNDERBART!

Istället för godis ikväll så har jag bunkrat upp med meloner, vindruvor och morötter och en kanna vatten. Jag är inte alls sugen på onyttigheter nu, vilket känns konstigt då jag alltid är sugen på det, men detär bara tacka kroppen och ta emot :)

Nu sitter jag bara och väntar på M så mysigheterna kan börja!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Yes det är den blivande Torkel, fast jag hoppas Torkel blir sötare än ungen på bilderna! HAHA

2009-03-15 @ 22:09:12
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0