Kicki & Jennis dag !

God morgon!
Idag kommer det bli en bra och rolig dag för jag ska spendera den med Jennis :)
Vi ska börja med ett spinning pass kl 11.30. Jag har aldrig spinnat förut så det ska bli kul :) Det är kul att variera träningen lite :) Är det så att jag gillar det så kan det bli ett sånt kort också till nästa termin faktiskt :)

Efter träningen ska jag och Jenna fortsätta våran dag tsm, vad vi ska göra är inte riktigt klart än.
Det är sol ute men inte så varmt och det blåser, så vi får se vad vi hittar på för skoj :)

Ikväll ska vi ha myskväll med fruktsallad, inga onyttigheter för oss inte. Blir nog en film på det också :)

Just ja, Syster ryster kom vidare till den stooora finalen igår. WIIIIEE hon är grym!
Så ikväll gäller det gumman! You go for it girl!






Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh duktiga lillesyster du har !! :-) Grattis till henne!



Snart ses vi! Tagga tagga till träning! Pussar

2009-05-08 @ 10:32:04
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0