Lördag 2 maj

Gick upp klockan 08.oo i morse och tog mig ut på en helt underbar hurtig promenad på 1 ½ timme.
Idag kändes det som att jag skulle kunnat gått hur långt som helst, men fick nöja mig med 1 ½ timmes eftersom jag ska iväg till jobbet alldeles strax.
Det är tråkigt att jobba när det är så fint väder, så jag hoppas verkligen att det är fint nästa också då jag är ledig :)

Efter jobbet idag så ska jag och M till Hille och min kära familj för grillning och mys på altanen för att fira pappsen och brorsan som fyller år nu i helgen, 2 & 3 maj är deras dagar.
GRATTIS GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: SaraL

puss på er mina älsklingar!

2009-05-02 @ 19:10:18
Postat av: Jenna

Åh vad härligt! =)



I veckan blir det träna av ! =) =) PUSSAR

2009-05-03 @ 14:56:05
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0