Lördag 9 maj

Hade en super dag med Jennis igår.
Ikea, köpis, hem till hille, ica maxi för storshopping till kvällen, matlagning, skit äcklig skräckfilm och världens godaste fruktsallad med kolaglass.
Tack för igår hjärtat!

Idag ska jag träna skivstång kl 11, försökte avboka det passet för jag ville köra intensiv istället, men det gick inte att avboka så här tätt inpå. Men skvivstång funkar det med :)

Sen blir det en tur på stan och strosa omkring.
Senare på eftermiddag ska jag och Sara till fjärran och simma :) Ska bli jätte roligt för det var så länge sen jag var i bassängen nu.. jag saknar verkligen simningen!
Sen ikväll blir det bara en massa mys med min M!

Ha en toppen dag!



Kommentarer
Postat av: SaraL

vi får se om vi fortfarande flyter :)

2009-05-09 @ 11:55:35
Postat av: Malin

Vilken söt tröja! =) Vart är den ifrån?

2009-05-09 @ 14:51:27
Postat av: Jenna

Tack själv för igår hjärtis!!! =)

2009-05-09 @ 17:27:02
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0