SÖNDAG

Idag har jag jobbat 10.30 - 17 sen när jag jag kom hem var jag och M ut på en lång hurtig promenad. Jätte skönt var det!

Nu har vi nyss njutit av tacos och ska strax starta en film.
Inga andra gottigheter blir det idag! Finns ingenting hemma och det är meningen. Ska inte köpa hem sånt nå mer, för finns det hemma, ja då äter man även om man inte är sugen.

Imorgon börjar jag inte jobba förrän 14, så då ska jag ta mig till hemlingby spåren och springa innan! Jag längtar redan!

Vill också säga grattis till världens duktigaste syster som kom vidare till finalen i sångtävlingen idag!!
Och grattis till bror som fyller 23 år idag!




Jag längtar redan till nästa helg då jag är ledig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0