Torsdag 7 maj

Jag har bråttom så det blir bara ett snabbt inlägg nu..

Jobbar idag 10-18.30.. nu har jag jobbat TVÅ veckor i rad med bara EN ledig dag... jag är ganska trött, men har kommit in i det nu och skulle kunna jobba flera dagar till..
Men efter idag så är jag ledig fredag, lördag och söndag. Ska bli så förbanna skönt att få vara ledig på en helg.. och en hel helg dessutom.. inte ofta det händer.

Direkt efter jobbet ska jag åka och kolla på systers sångfinal.
Jag håller alla tummar och tår som går för henne! MIn sötnos.
Om jag hinner blir det ett stationspass kl 20 också :)

Ha en kanon dag!
Pussis

Kommentarer
Postat av: SaraL

åh.. vart är sångfinalen!?!?!

2009-05-07 @ 11:24:37
Postat av: Jenna

Du kör dina på 30? Hoppas dom inte krymper! :-)



Har du kommit på nå skoj tills imorn förutom spinningen? :-)Jag vill åka iväg nånstans.. Ta med typ picknick eller så :-) Sen myskväll på kvällen! You and me.



Lugnt på jobbet idag? Pussar

2009-05-07 @ 14:22:07
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja, vi åker till Ön/sandsnäs om det är sol! :-) förstå så mysigt!!



Hoppas att få se dig på station ikväll hjärtat! Pussar

2009-05-07 @ 17:45:02
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0