Torsdag kväll

Dagen gick fort idag, jag började med ett nytt projekt och sånt älskar ju jag :) Gardinavdelningen ska få sig ett lyft nu :)

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, sedan begav jag mig till hemlingbyspåren och avverkade 10 km, 6 km powerwalk och 4 km löpning. Idag var det ännu en dag då jag skulle kunna tränat hur länge som helst, men någon måtta får det vara.

Nu blir det snart sängen, ska upp tidigt i morgon och städa här hemma sen blir det träning, anntingen spinning eller spåren igen! 
Dessutom är jag ledig i morgon :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Okii gör så du =) Hade också velat tränat men man ska lyssna på kroppen har jag lärt mah! ;-) Pyss

2009-05-14 @ 21:55:13
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: SaraL

jag ska till hemlingby klockan fyra idag om du vill med. barmarksträning med simgruppen.

2009-05-15 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0