Änka ett tag...

Min kärlek ♥ har åkt iväg idag upp till fjällen & kommer inte hem förrän på söndag kväll.
Tråkigt för mig, men såklart kul för han. Det är tur att jag jobbar alla dagar han är borta så jag inte märker så mycket att han inte är hemma.. dock kommer det bli jobbigt om kvällarna.

Jag gillar verkligen inte att vara själv på kvällarna & nätterna. Jag har alltid svårt att sova då, därför har jag laddat upp med mycket bra tv-tittanden.
Nu tittar jag på senaste avsnitten av desperate housewifes som jag missade i tisdags, senare blir det säsongspremiär för Fringe, sen senaste avsnitten av one tree hill & gossip girl, & om jag fortfarande inte kan sova så blir det the hills & paradise hotel.
Shit vilken serie nörd man är, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0