att utsätta sig själv för skräck...

Jag älskar att titta på skräckfilmer, men samtidigt håller jag på att dör när jag ser en riktigt bra sådan. Men jag kan bara inte låta bli att titta.
Jag vet inte vad det är som gör att jag älskar att bli så rädd & vill utsätta mig själv för att bli det. Jag kanske får en kick av det...det kanske är så att jag gilllar att få en chans att testa min rädsla utan att på allvar råka illa ut.

Jag gillar sådana skräckfilmer som blair witch project, där dom filmar själva.. det är något med dom filmerna som gör mig skit skraj. Kanske för att dom är så verklighetstrogna.

Nu har det kommit en till sådan låg budget film, Paranormal activity. Det sägs att den ska vara ruskigt läskig & jag längtar tills den kommer ut på bio. 13 November får vi vänta till tror jag att det var..

Jag tror nog att jag tar med mig min kudde som skydd :P



Kommentarer
Postat av: Emmmy.

ska du se den?

2009-11-20 @ 22:49:55
URL: http://emmyericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0