Fredagsmys med hjärtat

Jag & M♥ har myskväll, det var så länge sen vi verkligen myste till det & var med varandra på riktigt nu, för vi har jobbat om varandra hur många veckor som helst & när jag har haft ledig helg så har han inte varit hemma. Visst, vi ses varje kväll & sover med varandra, men det är inte samma sak känns det som.

Så när jag kom hem från jobbet nu ikväll, gick vi till Lam´s terass & köpte med oss mat hem. Det är super god mat där, rekommenderas verkligen.
& nu så ska vi mysa i soffan hela kvällen till idol & skräckfilmen "Orphan".

Jag har tänt varenda ljus vi har i hela lägenheten nu för att få lite extra mysstämning.
Lite av ljusmyset nu i kväll; 

 



Kommentarer
Postat av: Jenna

Hittade den inte där :P Hm skumt ;)

2009-11-07 @ 11:30:40
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Tess

MYYYS:)

2009-11-08 @ 16:49:22
URL: http://lothmantherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0