Måndag 2 november

Idag har jag haft en lugn & skön dag hemma.
Startade dagen med att tvätta & handla inför veckan på willys.
11.30 var jag på ett spinningpass.

Sedan har jag bara legat i soffan och kikat på film & massa avsnitt av Gossip girl :)
Kl 19 var det dags för att pumpa muskler på skivstång, & när jag väl var där så fick jag reda på att det var skivstång/kondition, great :)

Nu är det soffmys med ♥ & sen sängen.
Ännu en ledig dag i morgon, får se vad den bjuder på.
Söta Jenna har kommit på en fiffig idé om godis förbud i nästan 2 månader, från och med idag till den 23 december. Man får inte äta godis, chips, läsk, bakverk & allt sånt onyttigt, dock får man äta lite glass på helgen om man är sugen ;)
Jag är på & jag tror det kan bli lätt eftersom jag aldrig dricker läsk, äter aldrig chips & äter sällan lösgodis. Dock är jag storm förtjust i choklad så det kan bli ett problem ;) Men är man några som peppar varandra går det :)
Säg till om du också är på ;)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Självklart peppar vi varandra Kicki ;) Detta ska vi klara. Allt kommer bli njutbart under julen då :) Pussis

2009-11-02 @ 22:51:46
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tyvärr Kicks, No popcorn, No mörk choklad.



Glassen är det som gäller ;)



Jag drömde att jag åt godis inatt! Haha, det börjar bra ;)

2009-11-03 @ 09:28:48
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Nja beror väl på mängderna man trycker i sig ;) Haha.

2009-11-03 @ 12:30:53
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: svärmor

hej kicki..det är en jättebra grej..nja du behöver ju inte gå ner i vikt som en annan men det är ju bra ändå..jag gör samma sak med en jobbarkompis men vi har gjort så att vi får böta en 10 till den andra..vi har två burkar på jobbet och det är så till jul..snacka om snål jag blivit nu..hahhahahahha. har gått ner 4 kilo på kuppen.. kramelikram..

2009-11-03 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0