Sköna söndag

Vi hade en mycket trevlig kväll igår. God mat & så sjöng vi singstar & spelade Bazz hela kvällen.
Idag startade jag dagen med att ta mig till hemlingby & sprang 9 km. Det gick sådär faktiskt, benen var riktigt tunga & möra.  Men tiden jag sprang på var faktiskt bra. Knepigt det där.
Jag gillar inte att springa på morgonen men ikväll finns det ingen tid till det så då fick det bli nu på morgonen. Det är ju desto skönare nu efteråt :)

Idag är det också farsdag & jag ska först jobba 12-18, sen vidare direkt till Hille & famijen för lite farsdagsfirande. Jag har köpt en jätte snygg tröja från MQ till min pappa. Egentligen är han värd så mycket mer än en liten tröja, just för att han är världens bästa pappa som alltid ställer upp!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Men kvinna, vilar du aldrig från träningen?:P

2009-11-08 @ 17:25:53
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Okejs :P

2009-11-08 @ 17:39:08
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0