Fin lördag

Jag har haft en riktigt bra lördag!

Började med skivstång / kondition passet, sen skyndade jag mig hem & duschade och sedan ner på stan igen för att lyssna på syster-ryster som skulle sjunga på clarion hotell.
Sedan gick jag & mammsen på stan en sväng & sen vidare ut till köpis.
Jag köpte dom där dyra stövlarna, men ack så snygga dom är ! Och så blev det en kort ullkappa. Tänkte att det är snyggast med en kort jacka när man har knähöga stövlar :)

Efter det åkte vi hem till Hille och jag var ut på en springrunda på 50 minuter. Underbart jäkla härligt (ursäkta språket). Det började mörkna och kylan kröp på och det kändes som jag flög fram. Ni som springer vet nog känslan.
Sen bjöds det på god mat här hos familjen.

Är fortfarande kvar i Hille och myser ♥
Blir här ett tag till sen hem och sova med mitt ♥ 
I morgon är det jobb.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hello. Blev det prommis imorse? Som du förstod så blev det partajj igår därav ingen prommis för mig:)

2009-10-11 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0