Lördag 3 sep

Gårdagen var så mysig !
Mamma och jag lucnahde på mocca (salladen jag åt var ingen hit), sen strosade vi runt på stan tills jag mötte upp Tessen. Vi fika uppe på flanör fiket och satt och prata i några timmar. Vi hade så mycket att ta igen hon & jag. Vad jag har saknat dig !

Sen blev det mys i Hille med god mat, lax (jag älskar lax) och hallonpaj till efterrätt. Självklart tittade vi på idol också.


Tidigt i morse var jag, mamma & pappa ute på en powerwalk på 8 km. Härligt var det, men det måste ha sett roligt ut när vi 3 kom på rad, i nästan likadana löparkläder och nästan flög fram. Perfekt start på denna lördag iaf.

Nu är jag på jobbet, 11-18 idag. Ikväll får vi se vad som händer. Anntingen spenderas den med en fin vän eller hos familjen igen. MYS blir det iaf. Och som jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur fungerade torrschampot?? :)

Här är alla hår produkter helt galet billiga!! Du skulle ha sagt till mig att köpa istället för att beställa ifrån internet :P

2009-10-03 @ 22:30:03
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0