Onsdag 7 oktober

Var ute på den vanliga morgonrutten på 60 min, och efter det var jag iväg till hälsocentralen och tog prover. Så nu är det bara att vänta på svaren.

Väl hemma ställde jag mig och bakade bröd. Nybakade, nytttiga bröd är väl det godaste som finns ? speciellt när dom fortfarande är så där varma så att smöret smälter lite grann. MUMS!

Idag är det jobb som gäller 13-20, och jag längtar redan tills jag slutar :/ det är inte en bra tanke.. då kommer dagen gå riktigt segt. Förhoppningsvis ändras det när jag väl är på jobbet.

Lockig i håret idag, struntade i plattången och körde naturligt.


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack! Ja jag hoppas det, det känns tungt just nu bara.

Jag ska också titta på bonde söker fru, men har tvättstuga ikväll också, så det blir nog lite fram och tillbaks. Men det funkar det med:)

2009-10-07 @ 12:21:36
URL: http://lothmantherese.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hehe mja, vet inte vad jag tror, men det känns onyttigt iallafall ;) Men GOTT är det!

2009-10-08 @ 11:20:23
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0