Perfekt måndag

Vilken jäkla bra start på veckan jag fick !

Mötte upp Tessen för att gå till ica och handla mat, vi tänkte komponera ihop en mumsig lunch till oss.
Vi gick hem hit till mig och kockade ihop kyckling, pasta, sallad, guacemole och baugett. Riktigt mumsigt vart det.
Vi pratade och pratade, mycket att ta igen.
Tiden rann iväg och det var dags för mig att gå till doktorn. Prat och prat vart det, och ska tillbaka när jag har tid och ta en massa prover.

När M kommer hem ska vi traska ner till stan han & jag och kika runt på jeans, jacka och skor till både oss. Mysigt, det var länge sen vi två gjorde stan tsm.

Kl 19 ska jag på skivstång och sen efter det blir det måndagsmys med Madde&Tobbe och kikar film :)

Bättre måndag kunde jag inte ha fått !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0