Sista oktober..

Restaurangen Texas Longhorn var verkligen super. Dock var det väldigt litet & trångt, men maten & servicen övervägde det!
Efter vi ätit gick jag, M, S & J hem hit & tittade på idol.. & efter igår kan jag konstatera att jag verkligen inte gillar Rahbi & tyckte att det borde varit han som åkte ut igår.


Idag ska jag börja dagen med att gå på skivstång/kondition passet. Ska bli härligt att få köra styrka nu, var ett tag sen.
Sedan ska jag & mammsen ha en flänga-hit-&-dit-dag. Vi ska åka till Owes, Madam Nyberg, ikea, köpis & säkert något mer ställe.

M♥ ska iväg på något halloween party ikväll & jag har aldrig varit den som gillar halloween & att klä ut mig så jag planerar att göra något annat mys.
En löparrunda ska jag få in iaf.

Ha en toppen lördag, det ska jag ha !


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja den låten är SÅ mysig :)



Jag hade planerat in party, men känns som hälsan kommer gå före så jag kan börja träna någongång!



I veckan MÅSTE vi bara ses,punkt för det ;)

2009-10-31 @ 10:42:03
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja den gör ju det, fast desto fetare känner man sig här hemma när man inte får träna ;) Haha.



Ha en trevlig kväll! PUSS

2009-10-31 @ 17:02:54
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0