Solig fredag

Hej & hå!
Vilket härligt väder vi har idag, kallt & soligt :)

Här hemma startade vi dagen kl 06.30 i morse, M♥ åkte iväg till jobbet & jag försökte väcka mig själv till liv & tagga inför ett spinningpass 07.30. Passet gick lätt idag trots att benen inte riktigt hade vaknat.

Nu ska jag börja städa. Dammsuga, dammtorka & moppa är välbehövligt. 
Efter städningen ska jag möta upp min syster på stan för att luncha & strosa runt lite. Ska dock hålla hårt i plånboken & kanske bara köpa någon liten grej, om ens det :)

Ikväll ska jag, M & S ut & äta på den "nya" restaurangen Texas Longhorn (stavas ?).
Sen skyndar vi oss hem så att vi inte missar idol :)

Nej, på med städmusiken så kör vi !
Hoppas ni får en bra dag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Det är så härligt när det är nystädat! Åh jag är nyfiken på texas longhorn, får du berätta hur det var sedan:) kraamisaar.

2009-10-30 @ 22:22:07
URL: http://lothmantherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0