Spännande

Idag blir det en spännande dag.
Kl 11 kommer Sofie och Cattis hit. Sofie är min arbetskollega och Cattis är en spådam/medium/healer och allt annat som har med det onaturliga att göra och hon ska spå och lite annat på mig och Sofie.
Jag har aldrig gjort sådant här förut men har alltid vart intresserad av sånt.
Jag är spänd och nervös men det ska bli riktigt kul :)
Jag håller på och bakar en hallon/rabarber paj som jag tänkte bjuda dom på :)

Ikväll blir det dubbelpass, först core och sen spinning 75 min. Jag är taggad :)

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha ja, jag är inne i en redig otursperiod nu måste jag säga :P



PUSS

2009-10-06 @ 18:33:35
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0