090912

Jag & bror hade en riktigt trevlig dag igår. Först spinning sen bjöd han på lunch uppe på flanör. Hittade mig en ny favoritsallad, avocado och räk sallad. Den var riktigt god!
Sen gick vi och strosade runt på stan och kika på kläder till han.
Sen var jag på aerobispasset, och det var krångliga steg men gick ändå bra. Nästa gång sätter jag hela blocket :)


Jag har "halvhelg" nu, jobbar idag lördag 09.30 - 17.00 men är ledig i morgon.
Jag längtar tills vårat nya schema börjar, då är det 2 veckors rullande hela tiden och varannan helg. Kommer bli mycket bättre än som det är nu, mycket hitt och datt och inget mönster.

Helgen blir så lugn som den kan bli annars, mys och kärlek med dom jag trivs bäst med !


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo!

Va ett tag sen =)

Bara bra med mig..

Hur e de med dig då?

kram anna

2009-09-12 @ 23:02:06
URL: http://puzzy.bloggagratis.se
Postat av: kicki

jag älskar dig gumman min du är mitt allt ! / din

2009-09-13 @ 11:52:34
URL: http://kicki88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0