090913

I morse vaknade jag på soffan. Jag kunde inte sova i sängen när M kommer inranglandes kl 03.30 i morse och sen lät som en sjuk åsna när han somnade. Så då fick det bli soffan. Men den funkade ganska bra den med..
Gick ut på en timmes promenad runt alderholmen och brynäs. Underbart promenadväder och söndagarna är nog dom skönaste dagarna att promenera på.

Sen kom pappa, mamma, bror och Therese och hämtade upp mig för en tripp ut till Ikea. Hittade mycket fint men ska lugna mig till löning, inge som shopping denna månad som sagt.

Ska snart iväg och träna spinning/skivstångs passet kl 18-19.30.
Efter det ska vi laga hemmagjord pizza och titta på kommisarien och havet - den du inte ser.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men ojs, vad akut frisk du blev då! :P

Puss puss

2009-09-13 @ 22:16:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0