090914

Ny vecka igen.. det känns som att det bara är måndagar och fredagar på veckorna.
Jobbar mån, tis, ons & tors sen är jag ledig 6 dagar framåt :) En liten minisemester ju, härligt !

Har nyss lagat klart maten till eftermiddagen. Eftersom jag alltid jobbar kvällar (till 18.30 eller 20.00) så blir det alltid M som får laga maten. Men eftersom jag inte börjar förrän 11 idag tänkte jag fixa maten så det bara är för han och värma. Lagade vitlökskassler på potatisbädd och det luktar ljuvligt här hemma nu av den :)

Jobbar 11-18.30 idag, ska fixa kampanjen och ha utvecklingssamtal. Och så ska doktorn ringa idag med. Får se vad vi kommer fram till...
Sedan far jag mot hemlingbyspåren och springer. 

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0