1 september

I dag är det 1 September, och för exakt 1 år sedan idag så fick jag och mitt hjärta våran lägenhet. Det var en lycklig dag :)
Tänk att det redan har gått 1 år sen jag flyttade. Det har gått så jäkla fort.
Men hur som helst så trivs vi som fiskarna i vattnet här.
Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig "hemma" någon annanstans än i huset i hille, men det gör jag. Jag är så hemmakär i våran lägenhet !


Nu ska jag ut på den vanliga morgonpromenaden på 60 minuter. Sen börjar jobbet 12-18.30 och efter det ska jag på det efterlängtade stationspasset kl 19 - 20.15.



Nu börjar hösten och jag välkommnar den med öppna armar!


Kommentarer
Postat av: fia

jovisst! :) Fick bli vitt för mig med. Hur går det för er med allt det vita? :)

2009-09-01 @ 16:00:19
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: Jenna

En lunch låter supermyyyys! Vilken tid? :) PUSS

2009-09-01 @ 18:39:38
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0