Tidig kväll

Kvällen blev kort, men det har varit en lång dag. Från 07.00 i morse till nu, 23.30 har jag stått på mina ben. Fötterna är ömma och huvudet är tungt.

Medans jag var på heartbreak tänkte jag, det här är verkligen ingenting för mig längre. Krogen. Den suger verkligen! Jag förstår inte hur alla kan tycka det är så roligt helg ut och helg in. Visst någon gång i bland med ett härligt gäng tjejer och dansa järnet.. det är skit kul, men tvådagars varje helg ? Jadu... folk gillar ju att roa sig på olika sätt, och det är väl tur det också ibland.

Kalla mig tråkig om ni vill, men jag bryr mig inte.
Jag föredrar att vakna upp pigg som en lärka och gå ut på en härlig höstpromenad och komma ihåg allt jag gjort under kvällen innan, än att en hel dag är förstörd pga att man är bakis eller har världens ångest.


Nu ska jag gå och lägga mig och i morgon bitti blir det en mys promenad innan jobbet 12-18.
God natt ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0