Fin vänskap & min tisdag

Kolla vad gullig Sara är, HÄR . Jag saknar dig med, massor! Men det som är så bra med våran vänskap gumman, är att oavsett om vi ses varje dag eller att det går några veckor mellan gångerna, så VET vi att vi har varandra och alltid kommer vara lika bra vänner. Du är guld värd!


8 september idag, snart är vi halvvägs in i den här månaden också. Tiden rusar iväg, nästan lite för fort. Jag drömde till och med att det var julafton i natt :S

Jag ska strax ta mig ner till gymmet och sen iväg och jobba 11.30-18.30. Direkt efter blir det ett stationspass kl 19.00.

Igår köpte jag nya träningsskor, ett par inomhusskor.
Jag har haft ett par bra nike skor, men jag tycker inte att dom är nå sköna längre + att dom är så hårda. Dom är inge sköna alls att gympa och studdsa i.
Så nu fick det bli ett par grymt lätta men också snygga skor :) Nike såklart!


 


Kommentarer
Postat av: Sara L

snygga skor kicki ;)

2009-09-08 @ 21:03:48
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0