Långöppet & afterwork

God morgon!
Idag blir det en lång dag. Det är långöppet på valbo köpcentret idag, 10-20. En lördag :/ Men kom och fynda på alla bra erbjudanden som butikerna kommer ha :)
Jag jobbar 09-19 och sen är det raka vägen hem, dusch och fixa sig.
Sen är det afterwork på heartbreak med hela valboköpcentrum. Mat och dricka bjuds det på.
Dock blir det lugnt och troligtvis nyktert för min del. Alkoholsuget har inte funnits på länge och idag är inget undantag + att jag jobbar i morgon också. Men jag vet att jag kommer ha super trevligt ändå.

Ha en toppen lördag alla !
Kram !



Kommentarer
Postat av: Jenna

I do hjärtis!



Önskar att du skulle vara med ikväll :) Nu ska jag starta med mina drinkar :)

2009-09-26 @ 17:59:55
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0