Min onsdag, 090909

 

  • Springtur på 45 minuter. Det gick riktigt tungt idag, benen hängde inte riktigt med. Men jag fick ihop 45 minuter iaf och hem kom jag, trött ! Jag gillar inte att springa på morgonen, men jag vet inte när jag ska få tid till det den här veckan, då det är massa roliga pass som jag vill gå på. Så därför blev det ett nu på morgonen, hoppas på att få in iaf 1 till springpass den här veckan.
  • Jobbar 11-18.30. Nu är det min 10:e dag på raken, jag börjar bli trött och seg och ser verkligen fram emot att få vara ledig torsdag & fredag :) Men ledigt blir det väl ändå inte, städning och tvättis står på schemat i morgon iaf, men ska försöka hinna med vila och umgås med nära och kära med.
  • 19.15 ska jag på spinning / skivstång. Ett nytt favoritpass tror jag. Kommer köra mycket spinning i höst, så jäkla bra och jobbig träning. Man känner sig riktigt nöjd efter varje pass.
  • Efter träningen ska jag mysa ner mig med min andra hälft, Mattias ♥ i soffan och kika på idol. Man märker verkligen när hösten är här, då börjar alla bra tv-serier igen. Jag längtar till DH, Grey´s, One tree Hill, Gossip girl och alla dom andra. Jag gillar tv-serier :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack du sötis! :) Svarade på ditt sms nyss jag. Hihi. PUSSIS

2009-09-09 @ 12:24:33
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0