Sep, 23, 2009

God morgon!
Nyss avnjutit en god frukost. Frukosten måste vara den bästa måltiden på hela dagen oavsett vad man äter. Jag längtar till den varenda kväll.. Haha. Fast mat överhuvudtaget är det bästa jag vet :)

Om 1 timme ska jag till hemlingbyspåren och springa 9 km.
Sen blev jag inringd till jobbet idag, så jag slipper ännu en oplanerad och tråkig dag :) Ska jobba 13-20.
Sen direkt efter jobbet blir det bio med Mattias, Madde & Tobbe :) Vi ska se "Flickan som lekte med elden" och jag har höga förväntningar på den filmen då jag har läst alla 3 böcker och 2an var den absolut bästa.

Kram !


Kommentarer
Postat av: stina

ja, tvåan var helt klart den bästa.

fast jag alskade alla tr böckern..

frågan är om filmen verkigen kan leva upp till andra boken eftersom den var så grymt bra.

Ha en fin dag!

2009-09-23 @ 09:33:26
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja precis. NU kan jag ju träna med Jenna :P Hoppas det blir bra där. eller hoppas mer att de är värt det med tanke på vad det kostar.



Jag längtar också efter frukosten på kvällarna :) Tror det är dagens bästa måltid..

2009-09-23 @ 09:42:28
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0