Sept. 25, 2009

Jag har inte ägt ett par gummistövar sen jag var 10-12 år tror jag, så nu tyckte jag det var på tiden att införskaffa mig ett par sådana.
Klart det inte blev ett par klassiska gröna, utan ett par riktigt snygga och tjejiga som jag tänker använda till vardags.
Och i mina drömmar när jag är ute i skogen och plockar svamp och bär, hoppar i vattenpölarna och leker.
Jag vill vara ute i skogen och känna dens underbara doft eller vara uppe i fjälls med M och fiska.
Jag hoppas jag får tid för de snart. Men jobbet är så mycket i vägen för allt. Men det går ju före allt också tyvärr.





Nu ska jag sticka till jobbet, 12.30-20 idag.



Kommentarer
Postat av: stina

Men du, så fort du får tid så åk ut och plocka fö fan! Fattar du hur mycket svamp det är i år? :)

Ett tips där mina grannar plcokat 4 stora kassar är när man åker förbi mårtsbo ut mot kubbo heter det. Där hittar dom som tusan. fast jag har inte varit där än utan ska vell dit i helgen eller nästa vecka. bäst att bunkra mat inför vintern du vet ;)



du kanske kan hitta någon vit sån jacka begagnad på tradera eller blocket så blir den nog mkt billigare. fast säkert också mycket skitigare..

kram på dig

2009-09-25 @ 12:33:42
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0