Tisdag 090915

Igår var det en super dag på jobbet, att fixa kampanjen är det roligaste med mitt jobb. Att få bygga om att fokusmiljöer och göra fint.
Efter jobbet blev det sprigning i hemlingby, 9 km på 43 minuter. Hur härligt som helst!

Jobbar samma tid idag igen, 11-18.30. Det är en härlig tid faktiskt. Speciellt när man är van med att jobba till 20. Man hinner med saker även efter jobbet när man slutar då, slutar man 20 då är det ju nästan raka vägen i säng när man kommer hem.

Har precis lagta klart maten till eftermiddagen. Idag blev det en ny pastagratäng rätt. Luktar jätte mumsigt även idag! Jag börjar gilla att laga mat nu, förut var det de värsta jag visste, men nu är det kul att prova en massa nya rätter. Men det är inte det lättaste att hitta på en varierande kost.

Efter jobbet idag blir det ett härligt stationspass kl 19 - 20.15, sen idol :)


Kommentarer
Postat av: Sara



Lät spännande med pastagratängen, om den var god har du lust att ge ut receptet då ? Pasat är ju så gott :) Kram

2009-09-15 @ 09:37:52
Postat av: sara

haha pasta ska de ju stå :P

2009-09-15 @ 09:38:57
Postat av: Anonym

Hahaha :) ja högstadiet var kul. Tyckte jag såg dig igår på köpis förresten. Inte visste jag att du har hittat till min blogg :)

2009-09-15 @ 19:37:51
URL: http://xaaajtr.blogg.se/
Postat av: anna

Nee ja har slutat på K-rauta.. Dom kunde int erbjuda mig nå jobb.. Så ja sökte till mediamarkt..

Fick jobb där =) Dock bara 15%.. typ varannan helg.. men de är ju bättre än inget å man hoppas på mer =) va gör du för nå då?

// anna

2009-09-15 @ 21:28:27
URL: http://puzzy.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jorå det är bra här, självdå? fan va du tränar mycke kvinna :) önskar ja va lika motiverad

2009-09-15 @ 22:01:57
URL: http://xaaajtr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0