Torsdag 3 september

God morgon!

Idag ska jag jobba i hemlingby :) Wiiie ! Det är egentligen min lediga dag men hemlingby butiken behövde en som jobbade, och klart jag ställer upp :) Älskar att jobba i den butken. Jag ska / vill börja där igen, snart... hoppas jag.
Jobbar 10-19. Och efter jobbet drar jag till hemlingbyspåren och springer... funderar på att springa milen idag.. men får se hur jag känner mig efter en hel dags jobb.




Äntligen har Takida kommit ut med nytt härligt album. Jag gillar dom skarpt.
Ni vet när man hör en låt och så kommer det upp en massa minnen om vad man gjorde när man lyssnade på den låten mycket, så kommer det definitivt bli med deras nya album. Deras sånger har den effekten på mig och deras nya album kommer bli höstens bästa musik för mig. I know it!
Jag ryser och får sådan härlig magkänsla när jag lyssnar på dom!






Kommentarer
Postat av: Sara L

ja, börja jobba i hemlingby igen. då kan jag komma och hälsa på dig oftare :)

2009-09-03 @ 18:44:07
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0