Underbara M

ÅH VAD ROLIGT SKIVSTÅNG / KONDITION PASSET VAR!!!
Först körde vi skivstång i ca 50 minuter, sen 15 minuter kondition. I början tänkte jag "bara 15 min, vad tråkigt.. vill ha meeera", men när dom 15 minuterna var över så var man jätte trött.Det var bara intervaller och massa olika jobbiga övningar. Ännu ett favoritpass i samlingen. Tyvärr så kommer jag bara kunna gå varannan lördag då jag jobbar varannan helg. Men jag kommer DEFINITIVT gå varje gång jag kan!!

Efter passet gick jag och köpte en avocado / räksallad med quinoa, som jag tog hem och har nyss smaskat klart på.

Nu får jag se vad jag ska hitta på, om cirkus 2 tim ska jag träna något igen tänkte jag.
Jag har så mycket energi idag som jag behöver göra av med !! Blir nog löpning i hemlingbyspåren för det är ju sånt härligt väder.

Sen mys med Jennis!!


Takidas låtar får alltid mig att tänka på min underbara M.
Han är det bästa som hänt mig och jag frågar mig själv ibland, får man vara så här lycklig ?
5 ½ års underbar kärlek ! Och jag kan säga att kärleken bara blir starkare !
I want to grow old with you babe !




Kommentarer
Postat av: Li

Du är jätteduktig som tränar så mycket men när får kroppen återhämta sig?

2009-09-20 @ 07:18:11
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: hanna

Ja tränigen är ju jättekul! :D haha.. kanske ses där fler gånger, men ska nog börja på SATS nu ändå :)

2009-09-20 @ 22:41:48
URL: http://http://harryhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0