11, 5 km

God förmiddag!
Idag startade jag min dag med en date med löpbandet.
Jag sprang i 60 minuter = 11,5 km.
Jag trodde inte att jag skulle orka så pass länge eftersom jag inte har sprungit på ett tag, Juldagen för att vara exakt. Men ack så fel man kan ha. Jag kunde ha sprungit på ett bra tag till, men någon måtta får det vara ;)

Det får räcka som dagens pass då jag ska iväg och jobba snart, 13-20.
Ska stoppa i mig min sena frukost / tidiga lunch & börja göra mig iordning.

Trevlig dag!

Min frukost består nästan alltid av det här.
Fiber havregrynsgröt med en klick äppelmos & 2 knäckebrödsmackor med isbergssallad, skinka, keso & paprika.
Jag längtar till den varje morgon :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

mycket bättre frukost än vad det är här ...

finns typ bara vittbröd, man har inte så mycket pålägg, bara marmelader i grejer, sen flingor och mjölk. eller ja det finns havregrynsgröt men det utan äppelmos går inte och äppelmos finns det inte här. tack och lov finns det IKEA med svenska shoppen!

2010-01-20 @ 18:58:55
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Karro, Mamma till Liam bus<3

Ja, visst får man : )

2010-01-21 @ 07:37:40
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0