Jobbar helg

Jag har jobbhelg nu, men det känns inte så jobbigt. Dock tror jag att dagarna kommer gå segt för att det är inte mycket försäljning nu, januari är en tuff månad för handels.
Men det kommer kännas skönt när helgen är slut, för då vet jag att jag har en ledig helg framför mig som väntar :)

Efter jobbet idag ska jag hem till en av mina arbetskompisar. Hon skulle bjuda på 3 rätters middag & en massa mys. Go gumman !
I morgon efter jobbet blir det bio med M ♥ & förhoppningsvis Sara & Mange. Avatar tror jag att vi ska se, men vill också se snabba casch så vi får se vilken det blir :)

Trevlig helg alla rara!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mysigt gumman, hoppas ni har trevlig ikväll:) kramis

2010-01-16 @ 22:45:46
URL: http://lothmantherese.blogg.se/
Postat av: SaraL

vi får ta den där bion någon annan kväll ;) LOVAR stumpan!

2010-01-17 @ 23:15:41
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0