Måndag 18 jan, V. 3

Avatar var helt fantastisk. Det var länge sen jag såg en sån bra film som verkligen berörde mig.
Har ni inte sett den, då måste ni se den!
God morgon !
Är uppe med tuppen idag för jag hade bokat den tidiga tvättiden. Ska börja städa om ett litet tag också. Dock är det inte ett dugg stökigt här hemma, men lite perfektionist som man är med städning så ska det städas ändå !

Dagens planer ser ut som följande:

♥ Städa & tvätta
♥ Spinning 11.30
♥ Umgås med Tessen
♥ Skivstång 19.00

Nu ska jag göra iordning min frukost & kika på I en annan del av köping & min idol Tobbe. Missade det igår nämligen pga bion. Det går inte annat än att älska det programmet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kanske skulle ta o se den då. men den är inte 3 hemma va ? :)

2010-01-18 @ 15:05:20
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha ja precis, 3D. jag ska nog se det jag med! jag har varit jätte anti den! :P jag var utanför galapremiären av den ;) vakter och avspärrat överallt :P

2010-01-18 @ 18:54:53
URL: http://linneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0