Nyårsdagen

Gott nytt år allesammans.
Hoppas ni hade en mysig kväll i går. Jag var med en hel drös med härliga människor & hade riktigt mysigt & trevligt. Middag, lekar, raketer, skumpa & skålar vid 12 slaget.   
Dock var jag nykter och därför blev det en lugn & rätt så tidig kväll för min del.


Idag startade jag dagen med den vanliga morgon promenaden. I 90 minuter traskade jag runt i snöstormen. Mysigt!
Nu ligger jag bara och småfryser & myser i soffan framför lite filmer, finns inte så mycket att göra en dag som denna då hela stan sover.
Men i kväll ska jag i alla fall gå på bio. Jag & Tessan ska se new moon


Jag längtar efter dig ..


Kommentarer
Postat av: SaraL

2010-01-04 @ 20:38:54
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Joss

Jag brukar sakna dig ibland fast vi inte har setts på hur länge som helst!

2010-01-10 @ 16:24:11
URL: http://xaaajtr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0